LEGO Harry Potter 1-4 - Tt games, Warner bros., 2010

10.02.2014 10:45

Nejenom pro děti?!

Ano, tato hra je podle mého vhodna i pro jiné věkové kategorie, než je 7-10 let. Kupříkladu já na LEGO hrách ujíždím pořád, ikdyž mi rozhodně 7-10 let není.

        LEGO Harry Potter years 1-4 obsahuje 24 levelů, (tedy 6 levelů na každou knihu z těchto čtyř) které vám dozajista velmi dobře popíší příběh Harryho Pottera a ještě vás u toho pobaví. Tvůrci si dali velmi záležet na tom, aby ve hře bylo co nejméně mluvy a přitom aby se na nic nezapomnělo. Hra je plná optimismu a i při úmrtí kohokoliv se dosyta zasmějete. 

        Ovládání si můžete nastavit sami, což je velmi příjemné, když hrají dva hráči. Ale měla jsem takový malý a nepříjemný zádrhel s nastavením ovládání. Ať jsem si mnou vybrané nastavení ukládala jak jsem chtěla a kolikrát jsem chtěla, vždy jsem po znovuzapnutí hry obdržela nějaké jiné a ještě ke všemu úplně pitomé. Těžko říci, jestli jsem jenom tak pitomá nebo jestli to byla chyba hry.

          Dále tu máte spoustu tzv. ´Extras´, které hru ještě více zpříjemní, zajistí vám více peněz a místo hůlek vám udělá mrkvičky. Ovšem jen pokud si tyto ´Extras´ koupíte za dostatek lego penízků. (To můžete uskutečnit po sesbírání určitých červených kostek.) Když už jsme u těch kostek, po celou hru se snažíte docílit plného počtu zlatých kostek, což je 200. Ale pozor, zde se také může vyskytnout drobná chyba, která vás rozzuří až k rozbourání počítače. Ne dobře, zas tak strašné to není, ale já jsem nebyla zrovna veselá, když mi nadobro zmizela dvoustá kostička a já tak nemohla získat 100%.

         Tak si to shrneme:

+ : hra je vtipně zpracovaná, má dobrou grafiku, snado se dostanete do příběhu, je zde spousta bonusů, hra není ani příliš lehká, ani těžká

- : chyby, nutící k restartoání levelu, časté zaseknutí někde ve stromu nebo uprostřed zdi a malá šance na vyprostění, chyby ovládání

Já osobně dávám této hře 87% za zpracování a věkovou dostupnost